Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Parowóz Oi2 PKP, skala H0, ROCO 62211

Dostępność: mała ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 4 777,00 zł 4777.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 3.58
Producent: ROCO
Kod produktu: Ro 62211

Opis

    

Parowóz Oi2 (ex BR24 Niemieckich Koleji Rzeszy DRG)  Polskich Koleji Państwowych PKP.W latach 60-tych używanay w składach osobowych 

  • Producent: ROCO
  • Skala: H0 (1:87)
  • Właściciel taboru: PKP
  • Zasilanie: prąd stały
  • Epoka: III-IV
  • Długość : L=196 mm
  • Dekoder DCC:   nie - gniazdo wtykowe wg NEM 652 
  • Generator dźwięków: nie
  • Liczba osi: 3 w tym 5 napędzanych ( 2 w wózku)
  • Oświetlenie zewnętrzne: 3-punktowe białe-obustronne zależne od kierunku jazdy (LED)
  • Gniazdo zaczepu: wg NEM 362  bez KK-Kinematik ( kinematyka krótkiego sprzęgła)

 

Informacja prawna dotycząca bezpiecznego użytkowania produktu: model przeznaczony dla dzieci powyżej 15 lat


 
Personenzug-Dampflokomotive mit 3-achsigem Schleppender Oi2 (ex BR 24 der DRG) der Polnischen Staatsbahn (PKP), Epoche III - IV. Achsfolge 1'C h2. Betriebszustand: Ende 1960er Jahre. Einsatz: vornehmlich Personenzüge.

Modell: Fein detaillierte Ausführung mit großen Wagner-Windleitblechen und 3-Licht Spitzensignal mit großen polnischen Lampen. Motor mit Schwungmasse. Antrieb auf zwei Achsen. Zur Erhöhung der Zugkraft zwei Räder mit Haftreifen. Schnittstelle nach NEM 652 zur Aufnahme eines Digital-Decoders. Kupplungsaufnahme nach NEM 362 mit Kurzkupplungskinematik. Vorbereitet für Rauchgenerator.

Opinie o produkcie (1)

12 maja 2012

Kolejny wyjątkowo udany model, gdzie Roco nie ogranicza się <br /> tylko do przemalowywania niemieckich parowozów. W <br /> modyfikacjach posunięto się daleko, aby zapewnić jak <br /> najwierniejszą zgodność z oryginałem Niestety nie udało się <br /> uniknąć kilku drobnych błędów w malowaniu, a reflektory nie <br /> zostały umieszczone na skrzyni narzędziowej, co ma związek z <br /> metalową konstrukcją tendra. Jak na IV epokę przystało, <br /> parowóz posiada pomarańczową czołownicę oraz duże, <br /> typowo polskie, reflektory. Został dokładnie odwzorowany, <br /> usunięto przegrzewacz pary z dymnicy, przebudowana <br /> została armatura kotła, turbogenerator znalazł się na <br /> pomoście.<br /> <br /> Właściwości jezdne modelu są bardzo dobre. Pięciopolowy <br /> silnik zapewnia płynną jazdę nawet od najmniejszych <br /> prędkości. Model jest krótki i może mieć problemy z <br /> pokonywaniem niespolaryzowanych rozjazdów. Gniazdo <br /> dekodera znajduje się tendrze, jest tam bardzo łatwy dostęp, <br /> ale mało miejsca. Lokomotywę łatwo można wyposażyć w <br /> generator dymu, w dekoder cyfrowy i dźwięk <br /> <br /> Na trochę krytyki zasługuje oświetlenie niestety jest kiepskiej <br /> jakości. Zastosowanie światłowodów doprowadziło do tego, <br /> że w reflektorze mamy dwa białe prostokąty. <br /> <br /> Podsumowując, model pomimo kilku drobnych wad zasługuje <br /> na bardzo wysoką ocenę, Spokojnie polecam jego zakup, <br /> ponieważ warto mieć taki model w swojej kolekcji, szczególnie <br /> że Roco ostatnio obniża ceny niektórych produktów. <br /> Serdecznie polecam <br />

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl